Musical: Gekelderd


Mijn oud-leraar Peter Laureyssens laat zich weerom kennen als stuwer van creatief talent. Zoals hij ooit voor mij het duwtje was om mij over de drempel van mijn improvisatievrees te helpen, zo is hij nu bezig met een musical, die door de acteurs en medewerkers zelf geschreven, geregisseerd en georganiseerd wordt.

De uitvoeringen zijn gepland op zaterdag 23 februari 2008 (en bij voldoende interesse op zondag 24 februari) en gaan door in de grote zaal van het Sint-Michielscollege te Brasschaat (Vriesdonk) aan de Kapelsesteenweg.

Op het moment van schrijven zijn er nog kaarten beschikbaar.

Meer weten? http://www.musicalgekelderd.tk/

Een onvergetelijke avond/middag is gegarandeerd!

2 Responses to “Musical: Gekelderd”


  1. 1 Vincent Ceulemans zondag 24 februari 2008 om 10:10

    Wie er niet bij was… heeft stevig ongelijk gekregen.
    ‘Gekelderd’ was een muzikaal en visueel spektakel waar nog lang over gepraat zal worden. Door een veelzijdige afwisseling en een knappe inzet van talenten is deze musical voor mij een onvergetelijke avond geworden. Proficiat aan alle acteurs, zangers, muzikanten en medewerkers voor en achter de schermen!

  2. 2 Hugo Van Damme zondag 24 februari 2008 om 21:42

    Zoals steeds kwam ik per ongeluk op deze blog terecht. Dat was ook gedeeltelijk het geval met de musical zelf, waar ik de voorstelling van zondagmiddag heb meegemaakt. Er waren erg sterke stukken bij, ook afgewisseld met enkele kleine dipjes, maar over het algemeen vond ik ook de zondagvertoning van een hoog niveau. En dat achter de hoek.
    Hugo van Ekeren Donk


Geef een reactie

Bezoekers:

  • 112,224 pageviews

Archief

Follow De blog van Vincent on WordPress.com

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 2.215 andere volgers


