Bedevaart naar en vakantie te Conques: de foto’s


Zoals ik aan veel mensen beloofd heb: de foto’s van mijn bedevaart naar Sainte Foy te Conques en mijn vakantie aldaar.

Commentaren op de foto’s zullen nog wel volgen mettertijd… eerst nog een beetje uitrusten.

Voor wie er nog aan twijfelt: vaut le voyage!

2008-08-14 Conques
3 Responses to “Bedevaart naar en vakantie te Conques: de foto’s”


  1. 1 Dominique maandag 18 augustus 2008 om 7:20

    Oeps, ik had verwacht U nog eens in zwembroek te zien…
    ’t Is er wel prachtig!

  2. 2 Cindy maandag 18 augustus 2008 om 18:43

    Hallo Vincent,

    Ik hoop dat je een deugddoende en fijne vakantie hebt gehad. Mooie fotoreportage, foto 15 vind ik de mooiste, alleé liever gezegd, de meest speciale. Van foto 14 word ik een beetje zeeziek als ik daar lang naar kijk, dat zijn wel zeer rare ruiten. Verder is het daar wel een hele mooie streek.
    Onze kalligrafiestage was wederom zeer geslaagd. Er zijn weer prachtige dingen gemaakt en het was vooral weer een fijne rustperiode.

    Vincent, ik doe je nog vele groeten van ons hier allemaal en een hele dikke kus van mij,

    Liefs,

    Cindy

  3. 3 Yves zaterdag 30 augustus 2008 om 13:15

    Magnifique 🙂 Weeral het bewijs dat God in Frankrijk woont!


Geef een reactie

Bezoekers:

  • 111,192 pageviews

Archief

Follow De blog van Vincent on WordPress.com

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en om per e-mail meldingen over nieuwe berichten te ontvangen.

Doe mee met 2.191 andere volgers


